Svar på kommentar

Josefine om Satsa elr inte? Satsa på det elr det?:
Du ska blogga för att det ska vara ROLIGT, inte för att du känner dig tvungen bara för att du nu har en blogg.

Och jag har faktiskt inte kollat på min statistik på ett bra tag nu, men det är faktiskt inte en sån big deal med hur många besökare man har på bloggen, det viktigaste är ju som sagt att man tycker att det är roligt.

Men om du nu vill ha mer läsare kan jag ge dig några tips...

1. Kommentera på andras bloggar så att man SER dig.
2. Googla upp t.ex. Bloggtrafik eller något liknande. Det är webbsidor som hjälper en att öka bloggtrafiken (besökare) till din blogg.

Ha de bra så länge! :)

SVAR: Ja, jag har bloggen för lite skojs skull men för andra anledningar oxå.
Statistiken är rolig när den är hög men det här inlägget skrev jag mer för att det är mina mål.
Å mina mål var väl lite mer att få min häst frisk o bli stor ryttare i FRAMTIDEN.

Men tack för tips o ha det bra du med !!! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Jodå, den var väl helt OK! :)

2012-04-03 @ 12:06:38
URL: http://sigridmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu