Stallet, skritt turen!

Tjenare!
Idag har jag vart i stallet o mockat, gjort kraftfoder osv.
Sedan så hade jag lite kul med Bellan, efter det så skrittade jag ut på Malins storhäst sjuan! Malin ledde o hjälpte Julanda som red ut deras unghäst för första gången! Bellan red med på Flashan oxå. Vi skrittade bara.
Tack Malin för att jag fick skritta på din underbara häst!
Kommer sakna dig o Julanda otroligt mycket! ♥

(det kändes asbra att rida storhäst, Sjuan var 164 cm o jag var varken för liten eller för stor!)


Hoppeponnyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu