STALLET TODAY


Tjo tja.

Idag så var jag ut o gick med gringo en sväng för hand, riktigt härligt.
Han var lite "smått" busig på hemvägen! PIGG var han garanterat.
Efter det så gav vi honom metacam osv osv...

Sedan gick jag ned till isabelle som red Flash i sommarhagarna.
Hade molly med mig, hon tycker det är jätte kul att va med istallet!

Efter stallet åkte vi till stan o handla mat.

VILL TILL STAN O SHOPPA KLÄDER......

Ha det bra nu!


Synd att man bara ser halva gringo.....  Jag ser arg ut men var glad som ba den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu