GÅRDAGENS RIDPASS


Halloj!!

Igår så red jag kahlua.
Jag red ut travslingan med Mamma och Bellan.
Jag skrittade o Travade.

Hon var fett pigg o lite busig.

Eftersom att hon är så ung (4 år) så har hon inget balanssinne, hon vinglar.
Det tycker jag är lite drygt, man är ju inte van direkt.
Och så fort hon gör det minstaminsta lilla bra så måste hon få en klapp på halsen.
Sen så är unghästar känsliga i munnen så hon är riktigt lätt att få stopp på.

Det jag gillar allra mest med henne är att hon är så fin och mjuk galopp och hon brukar små stegra ibland.
(Älskar lite små galna hästar...)
Kommer nog mer update senare!!
Har ingen bild på kahlua så ni får en bild på gringo!! :


Dagens fråga:  Vad tycker DU om bloggen?

Be nice and answer the question! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu