DAGENS RIDPASS


Hej hej!

Idag åkte vi till stallet vid 9.00 10.00 tiden, fixade all stuff först.

Sedan så var det ju dags att rida bästa pållen!
Jag skulle rida på en väg o vända o rida tillbaks.
Ja så jag hade ju kommt en bit på vägen så stannar gringo och stegrar (högt) och slänger sig åt sidan.
Jag red barbacka o ramlade av... Det ända jag såg liggandes på marken var en häst som sprang i 190 hemmåt...
Då skrek jag "jävla häst jävel" hehe...
Spang-gick hemåt sen med en tår i ögat halva vägen, men jag lovar att jag grät LITE LITE och det var bah för att jag var så jävla arg på min häst!! Lovar.

Jaja allt gick bra tillslut :) Och så dum var han inte för jag ville ju faktiskt ramla av :)
Är så glad att han gjorde sådär faktiskt! Men ändå arg...


Bli frisk nu min soolstråle!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu