Smått DÖR

Guuuud, känslan att inte ridit mer än en gång i veckan o knappt det på mer än ett halvår... DET är jobbigt.
Seriöst jag dör typ, saknar det SÅ mycke.
I know...jag e inte ensam om det, många upplever samma känsla.
Däremot något som fördärvar det så sjukt mycke är att jag, VI(!) måste ** **** ****** ******.

Rida ridkolehäst e fett kul, men inte samma sak som att rida sin EGNA eller ba en privathäst som man är medryttare på.
RIDNING, HÄSTAR & allt omkring det är vad jag LEVER för.
Gissa hur ringrostig jag var när jag skulle rida Roy efter typ 3 månaders vila från ridning... Uuuh....

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu