Detta var GULDVÄRT

Åkte ner till Nyköping för att provrida två D-ponnysar. SÅ värt det...Den ena var en grov D-ponny, sto, svart med en rund o fin stjärn, 146,5 i mkh, 6 år och helt underbar. Provred den först och ba SHIIT vilken ponny, jag är så kär ♥ Hon var precis som jag vill att hästar ska vara. Helt otroligt begåvad i hoppning och har verkligen viljan och så stadig för att vara 6 år, den var ju stadigare än en 19 åring lixom. Jag är heelt såld asså...

Och så var det en till då. Detta var en smäcker ponny, brun, inga tecken, liten och sööt och 12 år. Dock inte en ponny jag tror på, nåt ver fel. Den var pigg, spänd och släppte aldrig efter. Annars var det en fin ponny, men litade inte på den.

Aja, vi hörs!


Denna ponny är jag helt såld på, ÄLSKARN!! (hoppas det var ok att jag lånade bilden, kan ta bort den om det skulle bli bekymmer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu