Hoppträning x 2

Halloj. Idag var det hoppträning som stod på schemat. På Roy gick det bra. Hade en sjukt mycket bättre fart idag än vad han någonsin haft. Rid ut i full galopp om ni har lata hästar! Hoppade tillslut bana på 75-80 cm. Vilket jag tävlar på torsdag. Vi fick två stopp, på samma hinder...larv, fjant och dumt. Han gjorde det utan mening tror jag. Aja jag är skitnöjd och glad över denna gång.
 
Doris är jag också glad över. Vi har lite problem med farten men vafan! Andra hoppträningen och knappt haft henne i 4 v. Hon älskar det och för mig är det det som betyder nåt. Det är bara jag som måste hitta knapparna! Min ponny e bäst och jag vet att hon lätt klarar en BANA på 130. Hon e perfa, precis så som jag ville att min ponny skulle va. Och hon e ju sto! kommer vi bli SÅHÄR nära så finns det inget som kan slå oss. Och jag vill att vi blir så nära, för att henne ska jag ha hela min ponnytid och kanske...även efter. Vi hoppade idag bana på ca 80-90 cm. Och kom bra in till de flesta hinder! Nöjd o glad! Bästa ponnin ♥ Att hon e såhar pigg o GLAD e ett tecken på att hon trivs med mig. Å det gör mig så glad .
 
Nu ska ni veta att..... Imorgon fyller jag ååååår! 13 år blir jag! Glömde att jag fyllde år imorgon....kom på det i stallet. Haha...
 
Mah best friends! Nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu