Vilken skillnad!

Jag måste säga att gringo är som en helt ny gringo!
Han är hur pigg som helst, har ett mycket bättre steg, så fort ett hinder står framme vill han hoppa, 
han kommer alltid glatt i hagen och han går lättare ner i form OSV...

Om jag ska vara ärlig så är han roligare nu, men det är faktist ganska självklart.
Tycker jag iaf för det är inte så roligt att ha en häst som går runt och e deppig :/
Då får man faktist lite dåligt samvete, lixom t.e.x Att min häst har helt tappat gnistan, då tänker man: tänk om han/hon är sjuk?, Tänk om han7hon inte trivs med mig som ägare?.

Dom tankarna fick iaf jag så att ni vet.

Lite bilder:




Gud vilken hoppteknik han har! :-)


Bästa <3




 


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Fiinaste Gringo! Fiinaste Sanne! :D

2012-01-26 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu