Stallet.

Hej idag var jag ju såklart i stallet, jag red ut en sväng med mamma & Duro, Isabelle & Flashan.
Det är så kul att kunna rida gringo igen. Han var ju inte frisk när jag red honom förut
så han var ju inte så pigg då förutom när han hoppade, men nu är gringo hur pigg och lite galen som helst!

Gringo kommer snart inte ha sin fina bruna o ulliga päls kvar för att han fäller såhär mycket päls, det känns som att jag kommer att ha en naken häst snart??? :/

Vad vill ni att jag ska skriva om? Kommentera gärna det ni vill läsa!

...


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu