Vad tycker ni?

Hej!

Min blogg är rätt så NY. Och därför har jag inte fått så många bloggläsare.
MEN det är inte bara för att den är ny utan oxå för att jag skriver saker ni kanske inte har LUST att läsa.

OM det är så, så vill jag att NI kommenterar VAD ni vill jag ska ändra.
För att det e inte jag som ska LÄSA MIN blogg utan det är ni. OCH ni ska tycka att den är intressant.

Jag skriver inte o tänker inte skriva om saker som är för privata. That´s my stuff not your´s. 
 
Och lixom bilder, visst jag kan lägga ut mer bilder på mig MEN inte sånt jag tycker är privat.

Det är ni som gör så att jag bloggar hade jag inte haft några läsare hade jag lagt ner "direkt".



My brother. My horse.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Din blogg äe visst bra gmn!!

Bilden hahah xD

2012-02-06 @ 15:36:26
Postat av: Anonym

Skriv mer om gringo, berätta varje dag hur du red och vad du tänkte på. När ska ni starta första tävlingen?

2012-02-06 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu