Tävling, yiiha

Hej alla!

Today har jag vart o kollat o hjälpt min kompis (Madde) när hon tävlade ridskolehästen Gibson, jättesöta!

De red pay & jump 40 och 50 cm.
Tävlingen var på upk.
Det gick super för dem bara några stopp i båda klasserna.

Här har ni en bild på min ponnie! och på mig.

Sen så ska jag ju vara med i div lll (ponnyallsvenskan) med gringo ganska snart.
Känner mig super taggad!
Våran lagledare (?) är ju Bengan o det blir skit bra!
 

Ska bli så kuuuuul! BÄSTA gringo du ÄR MITT ALLT!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt kul och det kommer gå super för er! :D

2012-02-23 @ 16:04:12
Postat av: Anonym

Vart köpte ni Gringo?

2012-02-27 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu