Efter regn kommer sol!

Efter en stund sen kom jag hem från skolan, cyklade i spöregn, kändes som att jag hade doppat mig i sjön o sedan cyklat snabbt hem så kall vind blåser så att huden fryser till is... Ok lite överdriv där ♥
Aja, ska till stallet med pappa troligtvis, blir sent ikväll medans mamma är i stockholm med en vän o minglar bland kändisar, najs ♥

Btw, på söndag efter tävlingen drar jag iväg på *********** som är en superliten sak men ska bli sjukt kul ju ♥
Och på lördag blir det stan med BÄSTA Maja! ♥


Blir thorsholmen en heel vecka i sommar, fett härligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu