Ska till BäRF

Ska till BäRF och rida med bästa Maja E. Vi får se vem som tar vem, Foxen elr Plexus ;)
Iaf så ska det bli skitkul, kommer få rida så med Maja E tills Maja R är hemma.

Men ännu bättre på Lördag KANSKE jag åker till The Black Horse ♥ Inget e säkert, mami har inte ringt än men man kan alltid hoppas, right? Ska försöka att åka o provrida två ponnysar i örebro oxå, kommer nog inte falla så för dom som jag gjorde för The Black Horse (vi vet ej dens namn så här på bloggen kallar vi den The Black Horse). Goooosh jag e förälskad i den ponnin ♥


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Gringo. Om detta inte hade hänt, hade allt vart så enkelt. Du är obeskrivlig o du kommer alltid vara min bäbis som jag aldrig kommer glömma ♥ You are the one I've live for ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu