Hur jag vill att min ponny ska vara :)

Ja. Jag gillar ponnyer och hästar med mycket motor och en bra hoppvilja och hoppförmåga.
Jag är aldrig rädd när jag rider, rodeo=okej då kör vi :) Den ska vara het när man rider ut och älska det.
Gärna vändbar i omhoppning ochså.

Snäll i all hantering och gosig i stallet. Älskar hästar som man kan gosa mycket med. Den måste ha en pussmule, haha! Jag vill att man ska kunna ha riktigt kul med sin ponny. Skratta o "leka" med dom.

Mister Grange. Han är allt detta förutom att han inte ÄLSKAR att gosa i stallet men har världens pussmule :) Han är ju helt perfa. Jag skrattar alltid åt honom, varje dag. Love him ♥

Drumcairn Shannon. Hon har en otrolig hoppförmåga och en bra hoppvilja. Hon älskar att gosa i stallet och är snäll i all hantering. Men när jag var och provred henne har ho ingen kondition @ all. När hon får upp en bar kndition kommer hon gå så mycket bättre och det var bra nu lixom. Jag tror så STORT på henne. Nåt bara klickade till mellan oss å då var hon inte superpigg o så. Om allt går bra o hon går igenom besiktningen så kommer det bli som en igångsättning för henne. Jag kommer börja med o bara skritta o kanske liiite trav o sedan kommer mer trav o galopp med tiden. Våran första tävling blir kanske i /sensommarn/hösten. Älskar henne och vill så gärna att hon går igenom. Love her ♥


Åhh varför blir du inte frisk?

image description
Haha, enda bilden jag har på henne... Loove <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu