Hopptävlingen :O

Ja. Red min första klass som var en LC, felfri i grund men ett pet i omhopp. Nöjd o glad! Förvånande så kom jag etta o vann därmed min klass, riktigt fina priser!

Sedan så efteranmälde mamma mig till en LC+5 oxå. Så vi gav honom lite betfor så att han kanske blev lite piggare, han var ju så fruktansvärt lat! Gick in på banan och hoppade 1 o 2 men fick ett tvärstopp mitt i hindret på 3 och försökte sitta kvar, satt på hans hals och då duckar han! Han har ju världens smalaste och minsta hals... Aja nöjd endå, en vinst denna dag!

Ha det bar nu.


PS. Det SPÖregnade hela dagen -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände elr händer med gringo? undrar det..

2012-06-28 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu