Dagens ridpass

Doris o jag red ut med Gringo och Jennifer idag. En riktig mysrunda med väldigt mycket trav i långa sträckor. Red även i galopp. Vi mötte kor som Doris fick tokspel av, shiiit va läskigt tyckte hon, så vi vände och red tillbaka. Korna kom ju springandes mot oss, det var en tjur med oxå! Aja, sedan gick allt bra :) Ridvägen som vi red heter korundan, haha! Doris har ju en väldigt dålig kondition så det tränar vi alltid på när det är uteritter och i paddocken. Tack Jennifer för en trevlig uteritt!
Tack för att ni kommenterar!
 
Btw. Roy och jag kommer troligtvis vara med i div ll, guuud, jag som känner mig alldeles för stor :o LB, jag o Roy? :o Sandrine kryymp lite nu :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själv!
Det var JÄTTE roligt❤

2012-06-30 @ 18:22:34
URL: http://ponnyhopptjejerna.blogg.se
Postat av: Daniela

Granageeee <3 Hur är det med honom? :)

2012-07-01 @ 17:18:14
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu