Tvätta stall, sedan uteritt x 2

Idag åker först jag och mamma till Frossarbo och tvättar en del av stallet. Tar med lite schabrak och grimmor till pållarna. Även andra smasaker som kan behövas. Sedan åker jag hem, byter om, käkar lite och drar till nästa stall där jag förstrider ut på Roy med några härliga vänner! Sen blir det ännu en uteritt på Doris men då rider jag ut med  Malin och Sjuan, kul!
Vi hörs underbara bloggläsare
 
Fina ponny! Har fått igång lite motor i honom nu. Det hjälper med att bara rida ut ut ut! Och att köra galopprace såklart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu