Svar på kommentar

En tjej som jätte gärna vill ha en häst men inte får:

Heej!!
Hur fick du grange??
Din blogg är jättebra!!

SV:

Hej!
Jag fick gringo för att mamma ville. Igentligen så ville jag inte ha någon häst för att jag var så fast i bella. Men jag provred o allt kändes bra, mamma o pappa gick med på att köpa honom o visste att jag kunde ta hand om en egen häst. Men det bevisade jag ju när jag hade bella så det är lönsamt att vara fodervärd innan en egen häst på många olika sätt.
Tack för att du tycker att min blogg är jättebra!


Kommentarer
Postat av: Hej hej!

Hej hej!

Skulle du kunna ha frågestund någon gång? Jag är säker på att många skulle vilja det :)

När du skriver svar på tal , då kan du gå in på kommentarer och så kan du kopiera och klistra in i inlägget så får du med vad kommenteraren heter och lite mer! Jättefin blogg förresten, och Gringo är en riktig sötnos!

Kramizar!

PS. titta gärna in på min blogg www.choxo.blogg.se

2012-02-20 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu