SVAR FRÅGESTUND

1. Vilka är dina favorit intressen?

Svar: HÄSTAR<3

2. Vilka bloggar läser du?

Svar: Många men några av dem: Din, nellieberntsson.se, lifelikemagda.blogg.se, powerpony.blogg.se, syrrornaenstrom.blogg.se och många fler...

3. Favorit sort på häst?

Svar: Welsh cob, irish cob och frieser.

4. Favorit färg?

Svar: Svårt men, blå, svart, vit, grå, LILA osv osv...

5. Favorit färg på hästar?

Svar: Brun, skäck och svart.

6. Favorit film?

Svar: svåårt..., många!

7. Favorit bok?

Svar: Arvet på rosemond hill. (hästbok)

8. Favorit artist?

Svar: Har ingen speciell.

9. Favorit låt?

Svar: En massa.

10. Om du fick önska dig tre saker, vad skulle du önska då?

Svar: Att jag aldrig växer ur gringo, alltid har mitt hästintresse, aldrig förlora mina vänner o familj.

11. Favvo ämne i skolan?

Svar: Syslöjd och svenska och engelska troja.

12. Favvo affärena?

Svar: New yorker och GINAAAAA<33 och JC.

 
13. Om du skulle skickas ut till en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med dig då (om man inte räknar med vänner, familj, hästar osv.)?

Svar: Vatten, mat och en fulltankad båt/bil.

14. Vade det bästa och sämsta med Gringo?

Svar: Finns inget sämsta bara BÄSTA!, i mina tankar iaf...



Godnatt alla goaa läsare!


Kommentarer
Postat av: Alice L

Vart köpte ni Gringo?

2012-02-29 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu