Mina planer för våren



Halloj!

Jag har inte så stora planer för i vår lite mittemellan lixom.
För det första så ska jag kunna åka på hoppträningar o dressyrträningar
Sen så ungefär vid sommarlovets start ska jag kunna vara med på första tävlingen (för i vår)
Jag ska vara med i div lll lag i hoppning TYP i början av sommarlovet.

Jag vill oxå kunna vara med på nåt kul ridläger, te.x annes men jag tror inte hon ska ha något eftersom hennes stall brann ned.

Våren kommer bli som en ny start för mig och gringo.
Det ska bli riktigt kul att komma ut på trän o tävlingar igen!

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha för kläder imorrn!
Ha det bra bästa läsare!

Rekord på besökare idag, tack alla som läser min blogg!!



MISTER GRANGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu