Dagens ridpass o lite annat kul jag haft i stallet.

Hej.

Idag så kom ju vi till stallet lite sent så det fick bli lite skritt o trav längst vägen, tog typ 20 25 miuter bara.
Han var pigg o framåt, jag red barbacka. DET tycker han är härligt!
Gringo=myysig skogsmulle!

Det är så mysigt att stå o göra iordning o gosa med honom i boxen istället för stallgången, han lixom når att stå o nosa mig i huvudet och han är gladare att hålla på med där.

När jag travar barbacka så brukar mina händer ofta komma lite högt upp för att jag försöker sitta ner. Det måste jag träna lite på. Gringo är ju lite skumpig i traven elr inte så jätte skumpig. Men han har världens skönaste rygg.

Har inte så mkt mer att skriva om just idag.

Hejdå o godnatt!!


MY wonderful horse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu