Stallet med Maja Rudström

Idag som sagt så har jag varit i stallet med Maja hela dagen.
Först var vi i mitt stall där vi skrittade Gringo och fikade o hade jätte kul!

Sedan så åkte vi till hennes stall (bärf) där vi först fixade foxen, sedan så åt vi middag.
Efter det så borstade o dushade jag roy (tävling imorn)!
Sen så putsade vi sadel o träns, hämtade ridspö o hoppade lite i ridhuset!

Har alltså haft det bäst men har fett ont i benen... Maja är BÄST!

Tävling imorrn också, tagga tagga! Ska bli askul!
Ha det bäst nu!


Hjärtat mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt! Och hoppas det går bra på tävlingen! :)

2012-04-29 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu