Stallet hela dagen

Först åkte vi till "gamla" stallet o hämta vår stolp o tråd, modigt gjort *host*... (ni skulle fatta om jag berättade)
Sedan bar det av till vårat stall o göra (bygga ut) hagen som är Duro o Gringos. Tog ca 2 tim elr 1 tim kanske...

Efter det så gjorde jag lite i stallet o sedan skrittade bästa pållen.

Och efter det åkte vi hem, skyndade oss som f*n för att hinna till Bellans hoppträning för Benga (avundsjuk)...
Tog med transporten upp till stallet, tog in alla hästar. En häst i stallet som jag tog in hade en FÄSTING, FY!

Sedan så kunde Bellan gör iordning Flash o vi åkte därefter. De hoppade bana o hon hade kul, jag hade också kul, gosade med en hund o en katt! Super mysigt! Fina djur det med!

Nu är jag hemma och har ätit snabbmat, nu tar jag nog o går o lägger mig!

Ni kanske förstår varför jag inte uppdaterat idag, hehe... ♥


Min ena katt, så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu