HÄLSOUNDERSÖKNING??


Hallo.

Var på hälsoundersökning idag med gringo.
En hälsoundersökning som omvandlas till en hält utredning, kul eller?
Vi började med att böja honom där det visades att han var HALT, väldigt.

Men inte i hasen utan i bakknäet och i hovleden.
Tack mälarkliniken för inget...

Först sprutade vi i ena bakknäet, det högra.
Sedan så fick han vila lite, sen fick han bedöva bort ena framhoven o fick vila lite.

Sedan så fick han röntken, bakknäna o hovleden kollade dem. Men det visade inget, allt såg bra ut.
Så sen blev han sprutad i alla fyra benen. Han är halt på ALLA fyra. Typiskt.

Så nu får jag börja om från hela början, glad jag känner mig....

Ett tips är att inte åka till mälarkliniken.
Åk till ett ställe i tierp, där vi var nu vet inte vad den kliniken heter?

Jag ska ju vara med i div lll i hoppning men det får bli på roysen det.
GRINGOOO min solstråle varföör? <3


Jag älskar dig av hela mitt hjärta, även i svåra stunder så finns du alltid där <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh nej!! Vad grymt tråkigt! När han hade blivit bra ju! :'( Tycker så grymt mycket synd om er! <33

2012-03-01 @ 21:25:26
Postat av: Daniela

Åhhh, fy vad tråkigt :(

Tur att ni kom på det i alla fall, så han slipper ha ont, stackarn :(



Men det var väl inte mälarklinikens fel? :)

2012-03-01 @ 21:45:44
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åhhh, fy vad tråkigt :(

Tur att ni kom på det i alla fall, så han slipper ha ont, stackarn :(



Men det var väl inte mälarklinikens fel? :)

2012-03-01 @ 21:45:44
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu