Återbesök VET.


Nu har jag kommt hem från återbesöket hos vet med Gringo.
Gick rätt så bra. Enligt mig.

Han var bara halt i ena fram. Men blev bedövad i båda.
För att: Han var troligtvis lite ömfotad (han har inga skor nu) så vi ville se om det gav någon skillnad.
Och det blev det men det var fortfarande något.

Sedan så var det bakknäna som han blev sprutad i förra gången och man sprutar bakknäna två gånger. Men han var frisk i bakknäna.
Så då skulle vi spruta dem oxå, första gick bra om man drogade honom med en storhästdos använde bräns runt örat o överläppen och en som stod o klappa honom riktigt hårt i pannan o på halsen då gick det på ena benet men inte andra...
Lätt häst man har...eller...

Efter det så fick vi vänta tills han piggnat till ordentligt o då åkte vi hem.

Så nu är han alltså halt på ett ben, det går framåt!
Så nästa gång så väntar jag mig en frisk häst!!, men man vet aldrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu