ALLT BÖRJAR OM O OM IGEN


Gringo blev halt igen, ALLA fyra ben AV fyra möjliga.
Han ska skrittas för hand, sedan upsuttet.
Han ska igångsättas IGEN, om han blir frisk.
ALLT kommer börja om från där vi var för månader sedan...Men förhoppningsvis en bättre start denna gång.

Skolan, varje dag är likadan, kul är det men tråkigt med.
Inga nya grejer liksom.
ALLT jag har planerat för våren försvann med vinden.

Känns verkligen som att allt börjar om och om igen.


DET jag vill är att lyckas att nå MSV med DIG. Men samtidigt bara njuta.
Att vara med dig är som en dröm, jag går på moln o skiner som solen. DU gör mig glad, jag har dig alltid där.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu