Thorsholmen

Hej!
Hela helgan har jag varit vid thorsholmen där våran farmor har en stuga. Det finns inget internet där o det förklarar varför det inte blivit någon uppdatering. Jag har iaf haft det väldigt trevligt, saknade Gringo o Doris bara! Åkt väldigt mycket i min brors båt som går riktigt snabbt - någon slags racerbåt typ? Riktigt roligt! Näst, nästa vecka åker vi nog dit en hel vecka! Hur ska jag klara mig utan G o D i en hel vecka? Aja, nu vill jag att det ska bli tisdag då hovis kommer och skor G o D! Bye
 
Btw, min syrra fyller 10 år imorgon (måndag) Grattis i förskott!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack, men jag fyller 11

2012-06-24 @ 23:10:31
URL: http://ponnyflash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu