Veckan, thorsholmen + Marielund

Hej.
Den här veckan har det inte blivit av ett endaste blogginlägg. För att? Jo jag vart borta hela veckan på ställen där blogg.se appen inte funkar. Men im back och ska försöka blogga så ofta jag kan.
 
Veckan har vart underbar. Var på TH (thorsholmen) från måndag till fredag. där fiskade vi, åkte båt o hade trevligt. Fich sammanlagt 5 fiskar. Stolt *host* ...... Aja, allt var helt okey där ute.
Sedan på lördagen så åkte vi till en herrgård i marielund med vänner. Åhh, fet mysigt det va ♥ Vi badade i tunna, badade i sjön, åkte båt, basta och åt hur god mat @ all. Hästarna har därför vilat hela veckan. Red idag och guud vad jag saknat det. Hästarna är ens verkligen ens liv. Har man lärt känna dom, går dom inte att släppa.
 
Nu ska jag gå o lägga mig . See you around .....
 
Sötnötar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu