Vilken otur...

Hej på er.
Idag åkte jag ju till stallet, då hade vi tänkt att åka till sandbro ridhus så jag gör i ordning honom och allt, då när vi precis var påväg ut så frustade han och det hängde en stoor grön snorlobba ur hans näsa. Så torkade vi bort den och gick ut vi var lite osäkra på att åka iväg med honom men bestämmde oss för att åka, när jag går in med honom i transporten så började han hosta. Då sa vi att vi inte åker iväg med honom.
Det visar sig att han troligtvis är förkyld.

Nu får jag inte rida förns han inte snorar längre, såån otur!



Fina killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu