Mina värsta avramlingar...

Här kommer några av mina värsta avramlingar:

1. När jag red bella på vägen så hoppade en häst ut ur skogen i galopp
    då hoppade bella till rejält o jag flög i diket :/

2. På sommaren när vi hade ridit klart o var påväg mot stallet så blev gringo biten av en broms och hoppade först upp i luften sen bockade han o då flög jag upp i luften landade på gringos rumpa gringo är såhär rädd om sin rumpa så då sprang han ju såklart iväg och var livrädd, då flög jag upp i luften o sen ned på rumpan, jag tappade luften o hade ont i svanskotan i en vecka.


3. gringo bockade av mig så att jag landade i en grop med kvistar...


4. Snobban (en häst min syrra red då o då) när jag red henne i skogen så bockade hon så
    att jag flög in i ett träd o fick as ont i ryggen.

5.  När jag skulle rida twiggy (en häst vi lånade) så bestämmde vi oss för att galoppera på åkern
     men då bockade hon av mig så att jag landa på rumpan...Sen när vi kommer tillbaks till stallet så berättade
     hon som äger twiggy att hon inte kan galoppera på åkern för att hon bockar...

6.  När jag red gringo på ridläger o vi skulle rida med jockey läder o hoppa, då ramlade jag in i
     hindret för att gringo vägrade...


<33 Gringo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu