Vart...

I stallet enda sen kl 8.00 idag det var så himla mysigt.
Vi tog ut hästarna och luncka dem.

Jag galopperade idag det var såå såå länge sedan. Red med gummisnodd vilket han tyckte var drygt men men...
Det var varmare idag än igår det var så skönt så.

Det här rekomenderas att ha på sig varma dagar:

1. En underställströja & underställslångkalsonger

2. En tjock kofta

3. Ridtäckbyxor

4. Jacka, sockor o halsduk

Det var iaf vad jag hade på mig o jag frös verkligen INTE.


Att vara i stallet är livet!, älskart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu