JU MER BESÖKARE DESTO MER ROLIGA SAKER

Statistiken ligger på mer än 30 besökare.

Säger två ord, För lite.

Det är ni som håller igång bloggen.

Berätta vad som är mest kul att läsa om lixom.

Mitt mål är lixom att få över 80 besökare.

Säg om bloggen är bra eller dålig.

Berätta lixom vad just NI tycker o tänker.

Vad vill NI?

Mer om hästar eller mer om mig och min vardag?

Har en så kallad "bloggtorka".


Mer bilder på mig?

Mer bilder på min vardag?

Bilder på olika grejor?

Dagens outfit inlägg?

Berätta det gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du kanske kan lägga ut bilder påuteritter?

Så mysigt att titta på kort när man rider ut :)

2012-02-18 @ 17:09:35
URL: http://duvetmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu