GÅRDAGENS RIDPASS

Detta gjorde jag igår:

Red ut i skogen.
Vi hittade en ny stig som vi fortsatte på, en klurig o lite skrämmande stig.
Först o främst så trampade gringo i en liten damm som hade frusigt till i, gringo bara ramlade igenom, det var lite skrämmande faktiskt han kunde ju ha gjort illa benen...
Sen så fortsatte vi och kom fram till en bäck, mamma o Issa hoppade av o gick med hästarna (det var en liten liten bäck med vatten som man kunde hoppa över uppsittande) så jag hoppade över bäcken uppsittande vilket gick bra men han gkorde ett dunder språng asså!

Sedan kom vi fram till en till bäck (lika stor o vatten i) Så jag hoppade över den med uppsittande.
Efter sista bäcken så började gringo bli lite mycket galen men det var något i skogen som skrämde honom, något som vi eller de andra hästarna inte såg.

Sedan så red vi travslingan i skritt, trav och galopp där blev han riktigt pigg, min lilla busponny JAG ÄLSKAR DIG!
Han betyder verkligen ALLT. <3

Önskeinlägget skriver jag imorrn!

Gringo med polarn Duro i bakrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu