Dressyr trän på lördag

Hej på er.

På lördag sätter jag igång med dressyrträning för Jessica Rick (stallchefen).
Jag kommer bara träna en halvtimma eftersom om att gringo inte är fullt igångsatt.
Kommer rida på ridbanan i snön men det är ändå rätt så bra underlag.

Jag har aldrig tränat för Jessica förut men tror/vet att det kommer att bli bra,
hon är ju väldigt duktig med hästar och så, riktigt duktig.

Jag hoppas det kommer att bli bra o roligt, speciellt roligt att träna igen!!

Till slutet av våren eller mitten så är vi på tävlingsbanorna igen! "Se upp" hehee!


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vad kul tjejen! :)<3

2012-02-15 @ 08:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu