DAGENS RIDPASS

HEJ.

Idag så var det ett speciellt ridpass, jag hoppade!
Vi var i sandbro ridhus o hoppade kryss på 30-40 cm.
Asså jag har inte hoppat på honom för ca 1 halvår sedan!
Men nu så.

Jag började med att rida fram i skritt, trav och galopp på volter o rakt spår,
när han gick på böjt spår i vänster varv (hans stela sida) så stretade han emot otroligt. Men han gav sig tillslut.

När jag började hoppa så var han OTROLIGT OTROLIGT taggad o pigg!
Om jag bara hade släppt efter så skulle han vara snabbare än en racerbil!
Och busig var han, han ville så gärna bocka o bralla asså!
 Men han höll ju på att svimma när vi var klara för att han var så himmla trött!
 
Allt flöt på fantastiskt idag!


Hoppkanonen min!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad kul att du får hoppa han nu!! :D<3

2012-02-21 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu