DAGENS RIDPASS

Hej.

Idag så red jag ut i skogen med syrran.
Red två rundor som sammanlagt tog ungefär 30/40 min att rida.

Jag red i tredelede bettet som han blir riktigt stark på, det kände man verkligen idag.
Red med sadel stubben sadeln.

I skritten var han pigg o framåt men ändå lugn, lite lugn iaf.

I traven däremot var/blev han lite stark o ökade så
fort jag släppte efter.

I galoppen var han STARKARE o ville sticka iväg lite då o då, men han är ju
inte dum på någe vis, han är bara glad o det är det bra att han är!!

Ledsen för att jag inte bloggat någe mkt men hade ingen dator.


Sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu