DAGENS RIDPASS

Hej!

Idag så red jag ut i skogen, red en runda som vi kallar travslingan och red oxå upp till vändplanen.
I traven var han så himla pigg/het.
Likaså galoppen.

Red med mamma & Duro, Isabelle & flashan.
Duro o Gringo tävlar alltid om att vara först så när jag travar o galopperar sist så blir ju gringo liiite taggad...
Sen när man saktar av till skritt så går gringo snabbt om Duro o Flashan.

Vi var i stallet i 4 timmar vanligtvis brukar det nog bara ta 2-3 tim men då fixar mamma allt när vi rider så.

Vad jag gjorde bra:

Jag satt ner i galoppen så att han inte kunde skena iväg, och jag gjorde fina halvhalter
när han blev pigg.

Mindre bra:

Vet inte riktigt det var ju bara en tur i skogen.


Min solstråle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu