Dagen gjort i stallet

Idag så har jag ridit och skött om gringo bara, mamma gjorde allt annat när vi red...
Han har varit glad och nyfiken alltså på bra humör.
Däremot jag var lite tjurig i stallet men men brorsan var ju med och så.

RIDNINGEN:
Gick bra, red med syrran.
Vi red först upp till vändplan 1 och travslingan därpå.
Vi hade jätte mysigt, vi travade, skrittade och galopperade lite.
När jag rider i skogen så står jag upp i sadeln förutom när han vill skena iväg då...
Han gillar det mer men det förstås det är ju enklare på sätt o vis.
Red på hacket o med sadeln, jag är jätte sugen på att rida barbacka på något sätt.
Hade bara ett rätt så tunnt reflextäcke för att det var rätt så varmt och han har ju vinterpäls.

Sen när jag o syrran ridit klart så fick brorsan testa lite grann hehe.

Nu ska jag njuta lite sista helg dagen o äta glass!

Ponnyakuten tyckte jag var riktigt bra idag!
Ha det bra alla fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu