Visste du att...

...Jag började rida på en shetlandsponny som heter Julle när jag var 6 år. Nu står han nog på en ridskola för shetlands ponnyer.

...Jag var väldigt liten på gringo när jag köpte honom, nu är jag för lång om nåt elr några år :(

...Mina underbara vänner inom hästvärlden träffar jag kanske någon/några gånger om året :(

...Min häst har en STOR vit fläck/prick under mage, den är större än min handflata.

...När jag möter personer kollar jag alltid på deras näsor, vet inte varför men det gör jag...


KLARA-BELLA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu