Härifrån kommer de bästa hopphästarna:

IRLAND. Där finns det RIKTIGA hopphästar, tro mig. Finns jätte bra hopphästar i andra länder med (från andra länder) men irlänsk importerade hästar är fantastiska, de flesta iaf.

Gringo är irlänsk import, Mister Grange. Han har fin fin hoppteknik enligt mig. När jag tävlade honom i hoppning var han ju troligtvis halt, så när vi kommer ut på banan igen så kanske han hoppar hus! Nejmen ni fattar, hahha...

Sen så brukar irlänska hästar ofta vara kraftiga o ståtliga, men också gosiga o snälla.
Bilder på Gringos teknik:







*BÄSTA HÄSTEN I VÄRLDEN*

Sista bilden, kolla vilken ponny jag har!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såå grymt fina! :D

2012-04-06 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu